– Już na pierwszym roku zrozumiałem, że to nie jest zawód mojego życia – o studiach na kierunku prawniczym opowiedział nam Artur Beck, założyciel agencji CreativeHarder Group, prezes Fundacji Pozytywnych Idei.
– Imponowały mi duże eventy, duże realizacje. Na pierwszym roku prawa zacząłem organizować je dla moich kolegów ze studiów. (…) Przeszedłem przez pracę w agencji reklamowej, (…) zainspirowałem się i stwierdziłem, że chciałbym na swój własny rachunek realizować projekty eventowe czy marketingowe. Fascynowały mnie reklamy telewizyjne, produkcje fotograficzne. Te marzenia z biegiem lat, z moim zespołem udawało się realizować – dodał.
Dziś jego agencja liczy 40 pracowników i oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu zintegrowanego. Jak osiągać sukces w tej branży?
A także:
- Jakie cechy definiują dobrego marketingowca?
- O jakim zajęciu możemy mówić w kontekście zawodu przyszłości?
Artur Beck – prezes Fundacji Pozytywnych Idei. Przedsiębiorca, założyciel agencji CreativeHarder Group, wielokrotny medalista zawodów żeglarskich. Od grudnia 2019 wiceprezydent Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej. Współorganizator szczytu klimatycznego TOGETAIR. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Finansów i Bankowości w Szkole Głównej Handlowej.