Od studenta prawa do właściciela agencji marketingowej

Wypowiedź Artura Becka – założyciela agencji CreativeHarder Group, prezesa Fundacji Pozytywnych Idei

– Już na pierwszym roku zrozumiałem, że to nie jest zawód mojego życia – o studiach na kierunku prawniczym opowiedział nam Artur Beck, założyciel agencji CreativeHarder Group, prezes Fundacji Pozytywnych Idei.

– Imponowały mi duże eventy, duże realizacje. Na pierwszym roku prawa zacząłem organizować je dla moich kolegów ze studiów. (…) Przeszedłem przez pracę w agencji reklamowej, (…) zainspirowałem się i stwierdziłem, że chciałbym na swój własny rachunek realizować projekty eventowe czy marketingowe. Fascynowały mnie reklamy telewizyjne, produkcje fotograficzne. Te marzenia z biegiem lat, z moim zespołem udawało się realizować – dodał.

Dziś jego agencja liczy 40 pracowników i oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu zintegrowanego. Jak osiągać sukces w tej branży? 

A także:

  • Jakie cechy definiują dobrego marketingowca?
  • O jakim zajęciu możemy mówić w kontekście zawodu przyszłości?

Artur Beck – prezes Fundacji Pozytywnych Idei. Przedsiębiorca, założyciel agencji CreativeHarder Group, wielokrotny medalista zawodów żeglarskich. Od grudnia 2019 wiceprezydent Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej. Współorganizator szczytu klimatycznego TOGETAIR. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Finansów i Bankowości w Szkole Głównej Handlowej.

Partner strategiczny

Partnerzy instytucjonalni

Partner

Partnerzy medialni

Twoja playlista jest pusta.