– Z Festiwalem jestem w zasadzie związana od samego początku, przyjeżdżałam tutaj jako wolontariuszka, trafiłam do redakcji festiwalowej gazety „Głos Dwubrzeża”, a w końcu dostałam propozycję współpracy z ówczesną rzeczniczką. Teraz, od kilku lat, pełnię tę funkcję – wspomina Paulina Litwinow, dyrektor marketingu i promocji, rzecznik prasowa BNP Paribas Dwa Brzegi, 15. Festiwalu Filmu i Sztuki w Kazimierzu Dolnym – Janowcu nad Wisłą.
Co różni rzecznika prasowego festiwalu od innych rzeczników?
– Tutaj o tyle ciekawe jest to, że w większości, również moi koledzy, pracują na co dzień na etatach w różnych firmach i zajmują się rzeczami pokrewnymi, ale nie tylko. Ja również pracuję w marketingu w dużej korporacji i dla mnie Festiwal jest trochę taką odskocznią od tego, co robię w swojej codziennej pracy – tłumaczy Litwinow.
A także:
- Na czym polega praca rzecznika Festiwalu „Dwa Brzegi”?
- Jak długo trwa praca nad Festiwalem?
- Co jest najtrudniejsze w tej pracy?
Paulina Litwinow – dyrektor marketingu i promocji, rzecznik prasowa Festiwalu Filmu i Sztuki „Dwa Brzegi”. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej.
Z marketingiem i mediami związana jest od 2010 roku. Specjalizuje się w omnichannel marketingu. Obecnie na co dzień zajmuje stanowisko Marketing Executive w Beko Global. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w nowoczesnych instytucjach kultury i sztuki, jak i w międzynarodowych korporacjach – m.in. w Filmotece Narodowej oraz w firmach: Play i Polkomtel. Prowadziła zajęcia akademickie z zakresu PR i komunikacji. Od kilku lat pełni również funkcję rzeczniczki prasowej Festiwalu Muzycznego Wszystkie Strony Świata w Puławach. Była trzykrotnie nominowana do Protonów, nagród przyznawanych co roku profesjonalistom w dziedzinie komunikacji.