Artystyczne (17)

Czy reżyser powinien być „dyktatorem”?

Wypowiedź Macieja Kowalewskiego, reżysera, aktora, scenarzysty

Kiedy animacja jest sztuką?

Wypowiedź Mariusza Wilczyńskiego, twórcy animacji

Jak wygląda praca rzecznika festiwalu filmowego?

Wypowiedź Pauliny Litwinow, rzecznik prasowej Festiwalu Filmu i Sztuki „Dwa Brzegi”

Czy Festiwal „Dwa Brzegi” potrzebuje wolontariuszy?

Wypowiedź Grażyny Torbickiej, dyrektor artystycznej Festiwalu Filmu i Sztuki „Dwa Brzegi”

Jakie możliwości daje telekomunikacja?

Wypowiedź Stanisława Bukowskiego, lidera zespołu Stach Bukowski

Jak dostać angaż w teatrze muzycznym?

Wypowiedź Jana Traczyka, wokalisty, kompozytora, aktora musicalowego

Pisarz a scenarzysta – czym różni się ich praca?

Wypowiedź Katarzyny Bondy, pisarki i dziennikarki

Czy można nauczyć się pisać poezję?

Wypowiedź Ernesta Brylla – poety, prozaika, autora tekstów piosenek, tłumacza

Na czym warto się skupić będąc młodym muzykiem?

Wypowiedź Stanisława Bukowskiego, lidera zespołu Stach Bukowski

Jak rozpocząć przygodę z pisaniem książek?

Wypowiedź Katarzyny Bondy, pisarki i dziennikarki

Jak być artystą nieprzeciętnym?

Wypowiedź prof. Lecha Majewskiego, grafika i plakacisty, wykładowcy ASP w Warszawie

Jak zostać wybitnym artystą?

Wypowiedź Rafała Olbińskiego, malarza, grafika i plakacisty

ASP to nie szkoła geniuszy

Wypowiedź prof. Lecha Majewskiego, grafika i plakacisty, wykładowcy ASP w Warszawie

Rozrzut tego, co mogą robić historycy sztuki, jest wielki

Wypowiedź prof. Jacka Kowalskiego, historyka sztuki, wykładowcy Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwenta historii sztuki

Partner strategiczny

Partnerzy instytucjonalni

Partner

Partnerzy medialni

Twoja playlista jest pusta.