Jak zostać rzecznikiem prasowym? Co warto studiować? Praktycznych wskazówek udziela Paulina Litwinow, dyrektor marketingu i promocji, rzecznik prasowa BNP Paribas Dwa Brzegi, 15. Festiwalu Filmu i Sztuki w Kazimierzu Dolnym – Janowcu nad Wisłą.
– Z jednej strony człowiek ma gdzieś tam z tyłu głowy tę teorię, a z drugiej strony w praktyce wychodzą inne rzeczy. Plus cały czas świat marketingu i PR-u się rozwija, więc trzeba być na bieżąco – zaznacza rozmówczyni AZiR.
A także:
- Co warto studiować, żeby zostać rzecznikiem prasowym?
- Czego można się nauczyć studiując dziennikarstwo?
- Jak ważne są media społecznościowe w pracy rzecznika?
Paulina Litwinow – dyrektor marketingu i promocji, rzecznik prasowa Festiwalu Filmu i Sztuki „Dwa Brzegi”. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej.
Z marketingiem i mediami związana jest od 2010 roku. Specjalizuje się w omnichannel marketingu. Obecnie na co dzień zajmuje stanowisko Marketing Executive w Beko Global. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w nowoczesnych instytucjach kultury i sztuki, jak i w międzynarodowych korporacjach – m.in. w Filmotece Narodowej oraz w firmach: Play i Polkomtel. Prowadziła zajęcia akademickie z zakresu PR i komunikacji. Od kilku lat pełni również funkcję rzeczniczki prasowej Festiwalu Muzycznego Wszystkie Strony Świata w Puławach. Była trzykrotnie nominowana do Protonów, nagród przyznawanych co roku profesjonalistom w dziedzinie komunikacji.