- Wszystkim pracownikom naszej firmy, w zakresie rozwoju osobistego, staramy się zaoferować to, co najlepsze. Nasz kolejny program rozwojowy obejmie blisko 30 dyrektorów, czyli osoby, które należą do kadry zarządzającej wysokiego szczebla. To właśnie oni w swoich codziennych działaniach koncentrują się m.in. na rozwoju członków swoich zespołów, jednocześnie nierzadko zapominając o sobie. Tym razem to ich pragniemy postawić w centrum naszych działań rozwojowych, oferując im roczny program w ramach studiów podyplomowych, zaprojektowany specjalnie na nasze potrzeby wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego – mówi Marta Florczak, członek zarządu Lidl Polska ds. personalnych.
Nauka hybrydowa
Studia podyplomowe, prowadzone w modelu hybrydowym na Akademii Leona Koźmińskiego, potrwają od kwietnia 2022 r. do maja 2023 r. i zakończą się obroną prac zaliczeniowych. Projekty końcowe zostaną wdrożone w organizacji.
Kwiecień jest więc przysłowieowym „pierwszym dzwonkiem” dla grupy blisko 30 dyrektorów Lidl Polska, zarządzających regionalnymi spółkami oraz obszarami w centrali firmy. Celem programu jest aktualizacja wiedzy makroekonomicznej i najnowszych trendów z branży FMCG oraz wymiana doświadczeń. Istotnym punktem programu jest także leadership, czyli spojrzenie na siebie jako lidera zarządzającego dużymi zespołami i wpływ na dalszy rozwój organizacji. Co ważne, program stanowi również narzędzie motywujące dla kadry menedżerskiej.
Wiedza praktyczna i statysfakcja
- Kto przestaje stawać się lepszy każdego dnia, przestaje być dobry – mówi Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska. – Nie mam wątpliwości co do tego, że kiedy za rok spotkam się z dyrektorami objętymi programem rozwojowym, także moimi koleżankami i kolegami z pracy – spojrzymy na nasze codziennie działania w nowy – być może zupełnie inny – sposób. Życzę im powodzenia! Mam nadzieję, że oprócz praktycznej wiedzy i doskonalenia się, program przyniesie im także wiele satysfakcji – dodaje Włodzimierz Wlaźlak.
Jak czytamy w komunikacie prasowym Lidla, firma kładzie duży nacisk na wysokie zarobki, benefity pozapłacowe oraz możliwości ciągłego rozwoju, a idea przyświecająca działaniom podejmowanym w ramach strategii personalnej sieci brzmi: „Lidl Polska zaczyna się od ludzi”.
Opr. MW
Źródło: informacja prasowa