2022 rok będzie czasem pełnym wyzwań zarówno dla firm, które będą musiały zmierzyć się z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności, jak i społeczeństwa, które dotkliwie odczuwa postępującą inflację. Pod znakiem zapytania stoi także dalszy rozwój pandemii. W tych niepewnych czasach dla pracowników coraz ważniejsze stają się stabilne miejsce pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie. Wychodząc naprzeciw rosnącym kosztom utrzymania, sieć Kaufland po raz kolejny planuje przyznać pracownikom podwyżkę wynagrodzeń – czytamy w komunikacie sieci.
Wynagrodzenia wyższe o 400 zł brutto
Aktualne wynagrodzenie w sieci Kaufland na stanowisku kasjer-sprzedawca wynosi do 4100 zł brutto. Po podwyżce, która będzie obowiązywać od 1 marca 2022 r., osoby pełniące tę funkcję otrzymają wynagrodzenie w wysokości do 4500 zł brutto. Podwyżki wynagrodzenia obejmą też wybranych pracowników logistyki.
- Maksymalne wynagrodzenie na stanowisku kasjer-sprzedawca wzrośnie o 400 zł brutto w porównaniu do 2021 roku. Poza podwyżką wynagrodzenia postanowiliśmy także zwiększyć wysokość bonów świątecznych, jakie pracownicy otrzymują od pracodawcy z okazji Bożego Narodzenia oraz Wielkiejnocy. Zmiana ta dotyczy zdecydowanej większości pracowników – wyjaśnia Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.
Szeroki pakiet benefitów
Osoby pracujące w sieci Kaufland mogą liczyć także na szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, między innymi prywatną opiekę medyczną dla siebie oraz bliskich, możliwość ubezpieczenia grupowego, bony na Boże Narodzenie oraz Wielkanoc, dodatkową wypłatę emerytalną, pomoc w trudnych sytuacjach życiowych, a także dostęp do kafeterii MyBenefit, która umożliwia wybór benefitów wg indywidualnych potrzeb pracowników. Kaufland wspiera również młodych rodziców, zapewniając im m.in. wyprawkę dla dziecka.
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1 350 sklepów i zatrudnia ok. 139 tys. pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 230 marketów i zatrudnia ok. 14 tys. pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, i cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.
Źródło: Kaufland Polska