Od rozpoczęcia działalności w Polsce w 2014 roku Amazon stworzył ponad 18 tys. miejsc pracy. Nowe stanowiska dadzą możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnej osobom ze znajomością języka polskiego, niemieckiego, francuskiego lub włoskiego. Wybrani kandydaci otrzymają pakiet wynagrodzeń i benefity, takie jak prywatna opieka medyczna czy zniżki oraz będą mogli wziąć udział w szkoleniach.
„Cieszymy się, że w naszej rozwijającej się w szybkim tempie bazie operacyjnej w Polsce powstanie 650 nowych miejsc pracy. Jest to odzwierciedleniem naszego zaangażowania we wspieranie rozwoju lokalnej społeczności” – mówi Jean-March Dupont, dyrektor działu obsługi klienta w UE.
Zespół Działu Obsługi Klienta Amazon w Polsce powstał we wrześniu 2020 roku i stale się rozrasta. W zeszłorocznym raporcie „Najlepsi pracodawcy regionu”, który zestawia badania rynku pracy dla studentów, absolwentów i młodych specjalistów, Amazon zajął drugie miejsce wśród najlepszych pracodawców w regionie wrocławskim.
Kandydaci mogą dowiedzieć się więcej o poszczególnych stanowiskach i aplikować na nie za pomocą strony, którą w tym celu stworzył Amazon: amazon.jobs/poland-cs.
Autor: MM