Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej na UW

Uniwersytet Warszawski przygotował ciekawą propozycję skierowaną do studentów i doktorantów UW oraz WUM. Oferta powstała we współpracy z Salesforce oraz Cloudity. Nowy projekt Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej jest odpowiedzią na potrzeby sygnalizowane przez przedstawicieli biznesu. Obecnie wiele firm przechodzi cyfrową transformację a zapotrzebowanie na dobrze przygotowanych specjalistów, którzy swoimi kompetencjami i wiedzą są w stanie sprostać współczesnym wyzwaniom jest coraz większe.

Dla kogo oferta Akademii?

Pod koniec października na Uniwersytecie Warszawskim ruszyła Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej, której partnerami są Salesforce i Cloudity. Udział w niej mogą wziąć studenci oraz doktoranci kształcący się na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Akademia kierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych transformacją i digitalizacją w biznesie. Udział w Akademii obejmuje cykl wykładów i zajęć praktycznych pozwalających poszerzyć wiedzę uczestników na temat wpływu machine learningu, robotyzacji i sztucznej inteligencji na marketing oraz automatyzację procesów biznesowych. Wyposaży także słuchaczy w wiedzę z zakresu personalizacji doświadczeń klienta czy rozwoju e-commerce przy pomocy takich narzędzi jak customer journey czy storytelling

Misja projektu

- Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej to dla nas niezwykle ciekawy projekt. Misją Inkubatora UW jest promowanie przedsiębiorczości rozumianej nie jako jedna cecha, ale zespół zarówno kompetencji miękkich jak i twardej - merytorycznej a także praktycznej wiedzy. Poruszanie się w obszarze szeroko pojętej transformacji cyfrowej, która obecnie jest rzeczywistością każdego studenta, właśnie dzięki takim inicjatywom stanie się bardziej dostępne, a absolwenci będą realnie przygotowani na to, co ich może spotkać po zakończeniu studiów na Uniwersytecie, zarówno podczas planowania własnego biznesu jak i w codziennej pracy w polskich czy międzynarodowych firmach – komentuje Barbara Holli, kierowniczka w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego.

Czym jest Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej?

To 65 godzin nieodpłatnych warsztatów oraz wykładów, które będą odbywały się w czasie sześciu zjazdów weekendowych. Akademia ma ambicje wyszkolenia przyszłych liderów transformacji cyfrowej. Studenci biorący udział w Akademii będą mogli nauczyć się m.in. jak planować oraz finansować projekt czy jak zarządzać zespołem. Nauczą się również tego jak rozwijać kompetencje lidera czy kompetencje miękkie, zarówno u siebie, jak i u innych. 

Program obejmuje jednak przede wszystkim zagadnienia związane z rozwiązaniami IT w biznesie. Wykłady i warsztaty zostaną poprowadzone przez najlepszych specjalistów z branży, takich jak m.in.: Katarzyna Drożdżal, Grzegorz Kosson, Marek Staniszewski, Dawid Szarański, Agnieszka Wąsik, Kamil Adamczyk, Krzysztof Augustynowicz, Jakub Byrski, Justyna Langowska, Przemysław Lasek, Jakub Poznański, Damian Przybył, Jakub Sierszuła  czy  Paweł Sobczak.

Cloudity włącza się w inicjatywę

- W Cloudity od wielu lat wspomagamy naszych klientów w ich cyfrowej transformacji. Będąc blisko klienta widzimy, jak bardzo na rynku brakuje osób o mocnych, cyfrowych kompetencjach. Dlatego z ogromną radością wspólnie z Salesforce dołączyliśmy do inicjatywy Inkubatora Uniwersytetu Warszawskiego. Chcemy podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem przygotowując osoby wkraczające na rynek pracy do bardzo przyszłościowego zawodu. Jako Cloudity wnosimy jednak nie tylko wiedzę teoretyczną, ale też mnóstwo praktycznych doświadczeń zebranych podczas licznych wdrożeń – dodaje Paweł Sobczak, CEO w Cloudity.

Inkubator UW

Pomysł nowej oferty edukacyjnej zrodził się w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego. Inkubator łączy studentów i pracowników z różnych wydziałów UW i WUM, ludzi o szerokich perspektywach i licznych zainteresowaniach. Uczestnicy Akademii chcą działać, mają do tego motywację i chcą zdobywać kompetencje, aby zmieniać swoje otoczenie. Otwartość na nowe wyzwania i odpowiedzialność za kreowanie zmiany jest właśnie myśleniem i działaniem przedsiębiorczym.

Salesfore również podzieli się wiedzą ze studentami

- W Salesforce od wielu lat dostarczamy firmom najlepszych narzędzi do ich cyfrowej zmiany. Stworzyliśmy system CRM, który łączy w sobie wiele doskonale zaprojektowanych narzędzi wspierających biznes – od sztucznej inteligencji po zaawansowane rozwiązania chmurowe. Wiemy zatem, że studenci kończący ALZC muszą doskonale poruszać się w świecie nowoczesnych rozwiązań IT i dedykowanego oprogramowania. Jesteśmy dumni, że możemy podzielić się naszą wiedzą i kompetencjami ze studentami Uniwersytetu Warszawskiego i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego – dodaje Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce.

Opr. Weronika Sikora

Na podstawie: materiałów Salesforce i Cloudity

Partner strategiczny

Partnerzy instytucjonalni

Partner

Partnerzy medialni

Twoja playlista jest pusta.