Młodzi powinni myśleć o własnym biznesie

Marcin Bańcerowski – przedsiębiorca, Grupa DiWine

– Do miejsca, w którym dziś jestem, doprowadziły mnie konsekwencja i jasno wytyczony plan. Sukces w biznesie wymaga przemyślanej strategii i systematycznego działania. Trzeba również nauczyć się sprzedawać swoje pomysły i umiejętnie promować zarówno markę osobistą, jak i własny produkt – mówi Marcin Bańcerowski, właściciel Grupy DiWine.

Jakie jest najważniejsze motto?

– Skuteczność jest miarą prawdy, którą się posługujesz. Jeśli jesteś nieskuteczny, to prawda, którą się kierujesz, jest nieaktualna. To słowa Jacka Walkiewicza, które towarzyszą mi od lat – podkreśla Marcin Bańcerowski.

Marcin Bańcerowski – prezes zarządu DiWine, założonej w 2020 roku Polskiej Manufaktury Win Owocowych, produkującej wysokiej jakości wina owocowe, głównie z czarnej i czerwonej porzeczki. Jest członkiem Business Centre Club i Loży Warszawskiej BCC.

Partner strategiczny

Partnerzy instytucjonalni

Partner

Partnerzy medialni

Twoja playlista jest pusta.